donderdag 24 december 2009

Kerst!

Yesyesyes eindelijk kerstvakantie!
De tijd van lol maken, je geen zorgen maken om school, lekker uit je dak gaan, shoppen en natuurlijk uitslapen! iedereen heeft nu tenminste ook een reden om dat leuke jurkje te kopen! voor kerst natuurlijk! afgelopen week was ik Düsseldorf en het was helemaal te gek! we zaten in een superleuk hotel midden in de stad. Er waren echt super leuke winkels van de dure (chanel, escada, dior, tiffany & Co, Prada Peek & Cloppenburg etc.) tot de wat betaalbare (H&M, Accesoirize, C&A etc.) kortom genoeg winkels om je in dood te shoppen. Er was ook een kerstmarkt waar je superschattige kerstspulletjes kon kopen, maar ook hele mooie sieraden van echte stenen. Natuurlijk kon je dr ook Glühwein drinken en bratwurst eten, maar daar heb ik me niet aan gewaagd het idee al om zoon gore worst naar binnen te werken maakte me al misselijk. Ik heb het maar bij warme chocomel een een lekker broodje gehouden bij ene superschattige broodjeszaak. S'avonds gingen we daar ook uit eten bij ene heel leuk restaurantje, natuurlijk hebben we de echte duitse ''Schnitzel'' geprobeert en serieus die waren zó lekker! Ik post later wel een foto van mijn nieuwe jusrkje wanneer ik het aan heb!

xxlieefs, -







Prachtige escada jurk in de kerstetalage van escada -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten